Saturday, November 23, 2013

REVIEW PRODUK: BAGAIMANA AKU JATUH CINTA DENGAN JSD

Assalammualaikum kepada pembaca-pembaca blog. Saya memang pasti ramai dah mendengar tentang JSD (Jamu Susuk Dara). Sejujurnya, setahun yang lalu saya gelak2 bile mendengar bunyi perkataan susuk. Bunyi jer dah seram kan. Saya bukanlah seorang yang berani mencuba produk baru sewenang2 nya. Kalau saya berminat saya akan buat kajian mengenai produk tersebut terlebih dahulu. Sebenarnya produk JSD yang pertama saya beli ialah Jamu Pengantin Dara. Oleh kerana cara yang agak extreme dan ketika tu anak saya masih bayi, saya simpan dahulu sudahnya saya tak ingat kat mana saya simpan Jamu. Masa tu masih ragu2 lagi so rase macam rugi jer..

       Agak lama juga baru saya beli 2 produk JSD, Magic Slim Body Soap dan Masker Vagina. Pengalaman saya sendiri kedua-dua ni amat berguna dan berpendapat rugi pada mereka yang tak mencubanya. Pada asasnya, sabun ini bertujuan untuk mereka yang nak kurus, memecahkan lemak2 di badan dan memutihkan bahagian hitam di kulit. Selain itu, apa yang saya perasan sabun ini juga membantu menghilangkan bau badan. Jadi amat sesuai untuk mereka yang menyusu badan seperti saya. Itu antara sebab mengapa saya suka sabun ini. Untuk Masker Vagina pula, saya pilih produk ni kerana kulit saya sangat sensitif apalagi jika menggunakan tandas awam. Memang MV ni sangat-sangat membantu. Selain itu. MV ni sangat membantu menghilangkan daki2 di kawasan 'private'. MV juga bukan sahaja boleh membantu menghilangkan keputihan tapi dapat membantu dalam hubungan intim suami isteri. MV juga boleh menghilangkan daki2 hitam di ketiak dan bahagian2 lain. Saya baru 1 minggu menggunakannya dan sangat berpuas hati. Saya rasa perempuan yang sudah berkahwin tolong jangan endahkan masalah yang dihadapi. Setelah menggunakan kedua2 produk ni maka saya bersetuju untuk menjadi warga JSD. 

Mari kita lihat kegunaan MV dan Sabun Body Magic Slim :


Nama Produk : Magic Body Slim Soap
Kuantiti : 100 Gram
Harga : RM36

Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan bontot yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.

Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat.

Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .

Gosok :
1- Paha dan bontot yg berselulit.
2- Pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu.
3- Perut.
4- Pinggang.
5- Pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber.
6- Parut.
7- Celah kekotoran degil.
8- Badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.

Kebaikan :
1- Kulit akan berasa segar dan naturally dingin.
2- Liang-liang kulit akan terbuka- membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit.
3- melancarkan peredaran darah.
4- Penggelupasan perlahan.
5- Penggantian kulit semulajadi.
6- Menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang, licin dan lembap.
7- Menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak.
8- Menghilangkan kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam.

**Lebih BERKESAN digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.





MASKER VAGINA~RM25

~serbuk magic ini memang multipurpose....kesan MAKSIMUM
Merawat luka..kesan hitam..gatal2...dan macam2 lagii...Woww sungguh hebat!!



MASKER VAGINA 300% dijamin BERKESAN mengatasi masalah Miss V yang LONGGAR, MENGGELEBER, HITAM & GATAL DAN BOLEH MERAWAT MASALAH KULIT..Tengah Meletop d pasaran dan sngat berbaloi..Jom grap skrg!!
■CEPAT BERTINDAK SEBELUM TERLAMBAT.

~kandungan:
daun sireh, cengkih, manjakani, bunga rose putih dan serapat yang di jemur selama 2 minggu kemudian digiling dijadikan serbuk. dipacking kecil2 untuk memudahkan penggunaan kita semua.

IANYA bukan sekadar masker vagina...tapi segala powder...apa tidak..
+ boleh rapatkan bibir fajar
+ boleh merawat gatal2 di bahagian faraj
+ boleh serap keluar keputihan
+ boleh mencerahkan kulit di bahagian faraj
+ menyamankan faraj
+ boleh merawat masalah ruam di bahagian lain
+ boleh jd pengganti deodorant
+ merawat buasir
+ merawat luka kecil

mana yg xselesa time puasa ni akibat keputihan..kegatalan dh mcm2 lagi..boleh cube ni..murah dah ni rm 25 je...jgn tanye saya ok tak..cube tanye rakan2 sekeliling anda..mmg produk terbaik...kesan 3 jam je..xpayah tungu 3 hari...hehehe....

Langkah pemakaian masker vagina bg anak dara atau utk rawat keputihan
1- dapatkan masker vagina "susuk dara"..lap miss v kering
2- celupkan 1 jari anda ke dalam bungkusan
3- pastikan magic powder melekat di jari anda
4- sapukan di seluruh permukaan luar vagina keseluruhannya

Langkah pemakaian masker utk scrub hitam2...
1-sebagai scrub-time mandi tu, dah basahkan faraj, then ambil sedikit dan gosok macam scrub..
2-kemudian bilas..Lepas dah keringkan badan dengan tuala lepas mandi.. sapu semula masker di tempat hitam tersebut n biarkan..masa mandi nanti baru cuci..

Tips nak pakai masker vagina bagi yang dah berkahwin
1-lepas mandi sebelum pegi kerja.sapukan mv pada permukaan faraj antara 2 bibir
2-sapukan juga pada bukit kecil yg sensitif agar bukit kecil yg layu itu akan segar bugar seperti anak dara..
3-akhir sekali oleskan dengan jari tengah masukkan separuh jari ke dalam lubang faraj..pusing2kan jari anda.aarr yg ni la baru nk rasa ketat..kalau setakat sapu saja tak jadi puan-puan sayang oiii.Pastikan lepas 2 hari korek keluar kotoran dalam vagina..jgn di simpan..kalau tidak boleh menjadi kuman

TESTIMONI 1 
Salam sis
suami saya kawen lagi 1..sya yg ptama..umur sya 34 sama la dgn suami..sya pakai masker jsd sblm bsama..suami sya gilir rmh isteri ke 2 smlm rmh sya smlm..sya heran tiap kali blk rmh sya mesti suami ajk bsama..dia ckp sya best..istri kedua punye miss v dia xrsa pa2..suami bru kwen sthun lbih ja..ank bru 3bln..sya xcaya la isteri dia miss v xrapat mcm sya..atau suami sja nk ambil hati sya ja..tp saya pasti n yakin ni semua sbb JSD..syukur sangat,..kesan jsd memng hebat la sya dah amal 3bln dh..mujur sya jmpa dlu dgn JSD…dan suami amat suka sgt2 miss v sya rapat ketat..syukur sgt2 alhamdulilahhh....Ngeh ngeh ngeh…walau pun bermadu..moga dia bahagia bersama suami dgn JSD..xde lah di pingirkan nafkah zahir n batin kan..syukur JSD sangat membantu dia…

Jika ada kemusykilan boleh hubungi saya :

Berminat? Boleh sms ke 0176440049

@
email ke aiqlanshop@yahoo.com



No comments:

Post a Comment

SILA NGOMEL DISINI :